søndag 18. september 2011

Denne helgen har trolig vært den beste på lenge.
Såå mye kjærlighet, kos, lite snakk og mest av alt, følelser.

Kinamat, god mat
cuddle, romance
musikk, kos, film
gode menneske, stillhet
smil, tears, accept
tanker, følelser og kjærlighet


jeg kan ikke si annet en det jeg tror mest av alt,
er at jeg har den snilleste, søteste kjæresten i hele
verden. jeg kan faktisk ikke se for meg annet enn
fremtid med meg og han. en lang fremtid.



Han er kjæresten som alltid sier noe fint,
noe som berører men likevell er skummelt
å tro på. Han er kjæresten som man binder seg
til mer enn noe annet, men likevell føler seg så
fri. Han er kjæresten som kan gjøre en dårlig dag
til den beste. Han er så omtenksom, bra, snill, kjekk,
søt, rolig, betryggende, flink, dyktig, beskyttende,
morsom, følsom men samtidig så sterk. alt for meg.



Han kommer alltid til å være min første, men også
alltid, uansett hva, være i tankene mine som den siste.
den siste jeg vil være med, når mine siste sekunder
flyter avgårde. kjærlighet. 


kjærligheten til en slik person er magisk. hver eneste
berøring er som en gnist. u know what i mean. ilu