lørdag 14. mai 2011

da og nå


Loka innlegg. Men det ser ut som jeg har skrevet mye, det utfyller bloggen med litt
ekstra tekst, og jeg kribler i fingrene etter å skrive noe. 


 Blogger.com har vært utilgjengelig i hundre dager nå. 
De siste dagene som har vært nå har jeg ikke gjort stort annet en å dø, slappet
av til fine sanger, blitt syk og død litt mer. Katter har syv? åtte? liv.. jeg har død
ca hundre ganger hver dag, og føler meg dermed mye heldigere enn en katt. 
Tanken om at evig liv har inntatt meg blir stadig sterkere. Men den tanken dør vell snart den og. 

Tanker kan bli et bloggtema. Men før det blir et tema må jeg få tak i noen 
tanker først. Kanskje kjøpe noen, nå som jeg har kvittet meg med alt som ligger å surrer oppi hodet og 
koplet helt ut. Dvalemodus, det er det jeg kaller det. Skulle jeg skrevet akkurat det jeg tenkte på nå
hadde det blitt "ingenting". Men ingenting kan inneholde mye og, faktisk. 

 alt er det samme som ingenting, ingenting er det samme som alt. done!

Kan jo kanskje fortelle dere at jeg hadde tidenes, og da mener jeg tidenes, pinligste moment! 
Vil egentlig ikke taste inn på tastaturet hva som skjedde, fordi jeg egentlig griner inni meg 
når jeg tenker på det. Så jeg har derfor ikke tenkt å skrive hva som skjedde. man må
faktisk ha vært tilstede for å kunne kjenne på stemningen. eller jeg kan dra til deg med en stålstang 
midt på skinnleggen, mens jeg forteller historien, så er stemningen egentlig på plass, eneste som 
mangler da er "nå vil jeg bare dø" stemning. Men kan godt skape det og.

what goes around, comes around: spilles av, og jeg går i dvalemodus om 3 minutter! 
pictures,  is up later.