tirsdag 3. mai 2011

Karma is a bitch

Karma slo meg i trynet for 20 sekunder siden. Jeg kom nok en gang på en gruppe med folk jeg ikke er blid på. skal henge med en gjeng personer med dårlig humor i 3 timer i morgen, for å grille pølser. 

Sitter å speider ut i taperklassen. Haldor og Sebastian sloss som vanlig, Simon kommer stadig bort og spør om han kan vise meg noe tøft, men returnerer tilbake til plassen sin med det samme kjipe svaret "nei, vær så snill og dropp det, Anna er like klein som vanlig, Jonar speiler nesebora sine i pc skjermen, og Frank ler av noe som slettes ikke er morsomt!  og Camilla Sofie har tatt jakken min. Rikke er ikke blid på Camilla heller, så hun stakk av med shades'a.

På fredag skal jeg på fest med Camilla, claimer det her men vet at vi ender opp på en restaurant med et glass vann med sitronsmak istedet. Men nå er Camilla Sofie ferdig med naturfag oppgavene vi skulle gjøre, lot henne ta det. straks ferdig på skolen, så skal jeg på besøk. Vil egentlig hjem å sove, men vil egentlig på besøk også.
Liker bildet. GRR

Ingen kommentarer: