onsdag 4. mai 2011

Takk til deg

Enkelte blir jeg gal av. Enkelte kan jeg skjelle ut etter noter, Enkelte kan jeg le av. Enkelte kan jeg bare hate
Enkelte takler jeg bare ikke i det hele tatt. og til slutt sprekker jeg.


det navnet er overalt. :Facebook, aviser, blogg, mail. overalt. Og tro meg, jeg har fått nok det trynet. Jeg druknet i dama. 2 år med en dame jeg hadde det sterkeste båndet knyttet til, masse gode minner, latter, smil, tårer og mest av alt et falskt rent helvette.
Men nå har alt stoppet, ikke noe mer, ingenting. Å gå fra bestevenner til bekjente på noen uker er en bråsmell. Men jeg er bare glad jeg er ute av knuta. Hun styrte meg og alt jeg gjorde. nå er det slutt på det, og det kan jeg takke meg selv og mine handlinger for. det er deilig å være meg nå. føler meg litt fri egentlig. Alle trodde det var oss to, alltid oss. vi var det perfekte paret, vi var søstre, vi hadde ingen problemer. Men bare jeg forstod hva som egentlig foregikk. For den overfladiske dama tenkte bare "jeg er kul, jeg er god i alt og alle liker meg, jeg har status, og ingen problemer, jeg får alt servert rett i fanget" Hun var sjefen i forholdet, og jeg var bikkja som diltet etter. neste gang blir det hun som kommer krypende tilbake for å gjenoppta det gode i det fortapte..men da skal hun få seg en smekk over ræva, for jeg er ikke den som har tenkt til å støtte opp for henne. Hun klarer seg jo fint selv. hun trenger ikke meg, hele verden kjenner jo dama. im out, im glad.

Livet smiler
Jeg tilbringer all min tid og går videre med de 4 beste menneskene i verden nå for tiden. De jeg liker best av alle, eller i det heletatt de jeg faktisk liker. Jeg liker ikke mange. Men jeg liker noen, noen få. 

- stuper med hodet først ned i puten og lukker øynene for å sove i 5 timer. Skolen i morgen.
Godnatt