søndag 22. mai 2011

TODAY

idag har jeg...
...Sovet til halv 12





















 


åpnet klesskapet...

















...og kledde på meg dette:


jeg har sett på fotballkampen til guro, og sagt hei til rafael, øysten og hallvard.
Guro kjøpte Oreois til meg, som jeg nøt hver eneste skje av, så ga jeg boksen til naturen
ren høfflighet, kaller jeg det. jeg deler.


idag regner det, og himmelen er grå. Geilo er i svart-hvit idag
nå spiser jeg godteri, ser på regnet og lader opp til en ny uke.
jeg likeer regnet, det er fint å se på...
.

ser ikke selv hva jeg lader opp til. de fleste lader opp til skolen,
den bruker ikke jeg engang krefter til å tenke på, for jeg har jo sommerferie.
jeg tror jeg lader opp til en slappeav uke på skolen, må møte opp, men gjør ikke noe faglig.
basta. jeg er sta, og det kan ikke endres.
Nå skal jeg bare tenke på sommerkos, familie, venner og en kommende kjæreste.
trenger en nå, trenger en å være glad i, en jeg kan slippe å hate. hat tar over meg.

spotify->down on me->play

snakkes aldri, prates kanskje