lørdag 20. august 2011

8 days passed away

8 dager har gått.
 8 dager med sol og varme, 
8 dager med masse mat,
 8 dager med sand, strand og solseng, 
8 dager i utlandet, 
8 dager hvor ipoden har vært min beste venn, 
8 dager som har gått fort, men samtidig så sakte, 
8 dager med savn, 
8 dager uten kjæreste og venner
de 8 siste dagene i sommerferien. 

I morgen flyr Norwegian meg hjem til Norge,
flybussen tar meg til stasjonen
og NSB frakter meg siste vegen hjem 

Glede, kjærlighet, kjæreste, familie, venner og skole
er det som møter meg når jeg kommer hjem. 
kjæresten blir høydepunktet.

2 uker uten en du elsker, kan sammenlignes 
med 4 månder uten en besteveninne. 

Har sikkert lagt på meg 1345 kilo her nede, 
mat er i hodet mitt hele tiden, dårlig samvittighet 
for at jeg ikke har gitt trening en date. når jeg
kommer hjem skal trening bli den nye kjæresten min,
vann min beste venn, og mat min største fiende. 

Om ryggen er klar for hard trening eller ikke, 
kan ikke ha noe å si, når en jente på 50 kg, føler seg
som en helt annen person på 150 kg. Jeg tenker at utseende
har mye med hvordan man føler seg, og ikke hvoradan man ser ut.
Need some thinspo, please