tirsdag 2. august 2011

kjærlighet

jeg har ikke testet ut hver eneste gutt i verden, men det tok meg ikke lang tid å forstå at jeg har så og si den beste kjæresten en jente kan få. Følelsen den gutten gir meg, er en følelse en hver jente fortjener å oppleve mens de er unge. jeg liker å kalle han min personlige gledesspreder. Han som putter et smil på munnen når den negative delen av kroppen min er i ferd med å ta over, han som kan irritere meg til hodet eksploderer men likvell hjelper meg å sette delene på plass å samle meg selv, han som jeg kan dele alle mine dypeste hemmeligheter med, han som er som en besteveninne du vokste opp med, han som forstår, han som alltid er der uansett, han som rommer tomme hull og han som alltid vil være nøkkelen til min første kjærlighet. roseparets kjærlighet.



Okej, mye kjærlighets snakk. Men først og frems blogger jeg jo ikke for dere men for meg. 
Dette er mer som en digital dagbok. denne bloggen skulle aldri bli lest av andre en meg selv, men nå har den alerede et lavt tall med lesere, så innholdet er noe mer begrenset en hva de ville ha vært. Men nettsiden er mer som et sted hvor jeg skriver akkurat de ordene som ligger å pirrer på fingertuppene som da er alt fra; idag har jeg.... til....ååå jeg er så forelsket. 


pusspuss