mandag 29. august 2011

speilblanke øyne, øyelokk tunge som steiner, tanker, 
savn, stress, rolig musikk, et tomt rom, svarte vegger,
drømmefanger, ensom jente i stor seng, salte små tårer,mørket


fanget i en ukjent kropp, et ukjent hode med hundre ukjente
tanker. tankene løper frem og tilbake som små barn på våren. Denne 
kroppen er for tjukk på alle måter, og det er så mye som så gjerne skulle 
vært fikset på. Hodet tenker for mange ukjente tanker, men også mange 
tanker som har vært tilstedet før. hele verden føles som et stort rotete rom, 
hvor; for hver ting man rydder på plass, rotes det til en annen.
 på denne måten vil ingenting få orden før man klarer å samle alt. 

Noen ganger skulle jeg ønske det var en måte å overleve på. 
Putte alle tanker i en sekk, negative og positive, alle vonde minner,
alt vondt, mens man tok vare på alt godt. sekken skulle man ikke 
lenger bære på ryggen men kvitte seg med før den ble for tung. 

dette er ikke alltid like lett. 
nå faller øynene på plass og jeg skal sove mine timer til vekkerklokken
hiver meg ut av sengen i morgen tidelig. ny dag, nye muligheter. 

Skal legge igjen alle tankene mine hjemme i morgen, konsentrere meg 
100% på skolen, ta noen runder over hindrene på hesteryggen og hjem igjen. 

noen som vet om et sted på nettet hvor man kan kjøpe sovepiller? noe 
som bare gjør at man sover ekstremt lenge? 2 døgn i strekk? reseptfritt? 
kontakt meg snarest. 

Dropper mobiltelefonen i noen dager forresten, finner ikke laderen,
vet hvor den er sånn ca men gidder ikke lete og vil ikke ha telefon, 
vil ikke ha kontakt med noen, vil ikke være på facebook, vil bare 
sy fast noen ørepropper i ørene og en ipod i hånden. jatakk, den dagen 
skal jeg smile, smile fra øre til øre. 

på fredag får jeg besøk. av min herlige veninne slash girlfriend, 
da skal jeg smile. og kose. og dulle. og vi skal jobbe. 

det var mine ord for idag,natt,kveld. 
GODNATT