tirsdag 13. september 2011

.....en svakhet

Dette har faktisk en mening.
Jeg leste på voeblogg.no innlegget som handler om jenter 
som hater jenter. det fikk meg til å tenke. 

sjalusi er egentlig en stor del av meg. jeg er dødssjalu, men 
opptrer kanskje som verdens kaldeste. det er skjoldet mitt.
snakker kjæresten min med andre jenter får jeg en ekkel følelse inni meg. 
men jeg tror rett og slett det er fordi jeg er redd. redd for å miste han.
jeg vil ikke dele denne gutten med noen andre i hele verden, på den måten

Har i hvertfall lagt av meg dette nå. det at gutten min ikke skal få 
snakke,henge, eller gjøre hva han vil med andre jenter er jo helt 
meningsløst. jeg hater ikke xene hans, jeg hater ikke veninnene hans, 
jeg hater ikke jentene som er forelsket i han. 

Jeg er glad for at det er jeg som er kjæresten hans nå, jeg er glad for 
at han har veninner, og jeg er glad for at det er jeg som kan ha gutten 
som jeg og mangen andre er forelsket i. 

det er ikke lett å legge vekk tanken på å hate andre jenter når du 
føler at du sitter litt i faresonen med kjæresten din. men det å legge
vekk akkurat denne tanken tror jeg vil hjelpe både, han, megselv, og 
forholdet vårt veldig mye. 

dette er en av mine svakheter, gone now. ahh

im done, out and finish !