tirsdag 13. september 2011

FORSTYRELLSER 

tanker som kommer svevende sakte tilbake. trodde det var en periode, en
periode vi alle har. jeg hadde kontroll. men i morgen har jeg ikke det. Da
starter det de fleste vil kalle et helvette, men som jeg ser mer på dette som en
livsstil. en stil jeg ikke nødvendigvis skal leve lenge, men lenge nok, til at jeg
kan se på meg selv, føle meg selv og være blandt andre og tenke,  er jeg okei.
er jeg sånn som det skal være, er det greit. og jeg skal holde det der.

Coldplay med sangen Paradise er min favoritt denne uken. Den får meg til å
tenke på gode tider jeg har hatt med kjæresten. Den trekker frem gode tanker
som legger seg over de vonde.
gleder meg til du kommer hjem, hallvard.














when she was just a girl, she expected the world
but it flew away from her reach, so she ran away in her sleep.
dreamed of paradise, every time she closed her eyes.

what if there was no light?
nothing wrong, nothing right
every step that you take,
could be your biggest mistake.
it could bend or it could break.
but thats the risk that you take

Bilder: privat