mandag 19. september 2011

Idag er dagen hvor ingenting klaffer.
jeg er egentlig ganske sur. sur for ingenting, as always.
jeg er sliten, trøtt og vil bare sove. Jeg har vondt i magen
og jeg er stiv i ryggen. Jeg er dritlei av flertallet i klassen min.
det er vell max 2-3 stykker som jeg takler. slike dager så unød.

Å lage det beste utav det er ikke alltdi like lett. men jeg piffer opp
dagen ved å lage meg en supergod salat med Penne Riga, pesto og
parmesan, legger med ned og sover noen timer for så å sette seg til
med en lekseøkt. Og ryddig står også på listen for gjøremål idag,
slik som det gjør hver eneste dag, i og med at jeg faktisk roter med
klær og sminke hele tiden. i need a walkin closeth. help me




























Yesplease. den som bygger meg noe slikt gifter jeg meg med på sekundet. promise!