søndag 4. september 2011

Jeg har det så fint. 
Jeg har det så fint når jeg er med kjæresten min
Jeg har det så fint når han har det fint
Jeg har det så fint når det er oss to i sengen, bare oss

Han er alt. og tanken om at jeg kan gi opp en hel 
verden for han har startet å innta hodet mitt. 
så lenge jeg har han, så har jeg alt. 
Da har jeg både bestevennen som kan støtte meg i alt og
være der for meg uansett. Men jeg har også kjæresten som 
kan gi meg kjærligheten jeg trenger, like meg for det jeg er, 
og ta  vare på meg bedre enn noen andre. 


Dagen jeg og min kjære går fra hverandre må han regne med at han tar ikke 
bare med seg all kjærligheten, men også en stor del av meg. 


Jeg vet at det finnes ikke noen andre der  ute som kan gi meg 
denne følelsen igjen, noen gang. 
ingen. 

Ingen kan like meg på samme måte, som han
 ingen kan vite alt om meg, men fortsatt holde hånden min, som han
ingen kan få meg til å sprudle så mye, som han. 
ingen kan få meg til å føle meg så trygg, som han.
ingen kan få meg til å smile på samme måte, som han

fuck your thoughts, i love u, for real.