torsdag 13. oktober 2011

13. Oktober

Idag har jeg startet dagen med en god salat med blant annet fetaost og melon, deilig. deretter var det skolen i 4 timer til kvalmen tok over og jeg reiste hjem for å plassere meg i badekaret.
resten av dagen har jeg egentlig bare sovet, gjort litt lekser, hentet min nye telefon og ryddet på rommet mitt.

Jeg har byttet ut alle de luftige sommerblusene mine med blazere, pels og strikk. bølger i håret og pelskrage på hetten. strikkevotter og ullsokker. te eller varm kakaao. rolig musikk og kjølige kvelder.
nyoppredd seng som venter på min ene beste. morgendagen vil bringe frem gode minner, kos og avslappede kvelder med en god jente. en veninne som en søster. hun er så bra. i love you.

er så glad for de gode meneskene jeg har rundt meg. om det er 3 eller 1237 spiller ingen rolle, jeg er hvertfall super fornøyd med mine beste og nærmeste. gleder meg til å flytte vekk med to av dem. da skal jeg smile hver dag, nyte livet mer enn nå, gjør mitt beste i alt som dukker opp, ha en positiv holdning til det meste og kose meg i hjembyen.

Ida  ♥ i miss u 
Guro ♥ can't wait
Hallvard Hovland jag er så utrolig glad i dej ♥ du er det beste jag vet