onsdag 5. oktober 2011

Bildeløse innlegg for tiden. er noe rart med nettet her nede. men tekst, det får dere. 

Storkoser meg meg Vitality sin nøttemiks, rent iskaldt vann og solstrålende vær. livet er herlig. savner min kjære, så det blir godt å se ham igjen. herligste.

igår gikk det i mye snakk, mye bra snakk. elsker det. er så deilig de gangene vi snakker ut, lenge og om mye. og ender for det meste på noe bra, det gjorde vi igår. jeg har beste kjæresten, og gjør alt for å beholde ham. lenge. 


Trevor hall er fortsatt min beste venn, og synger ørene mine til paradis stortsett hele tiden. i love your music.

håper ikke dere dør av dårlige innlegg og kjærestesnakk, men det er faktisk meg selv jeg blogger for, så jeg har ikke planer om å legge bloggen tilrette for hva dere vil lese. hvertfall ikke med det samme :)

peace