søndag 16. oktober 2011

En bra uke!

Er klar for å starte opp dagen med en instilling som at dette blir en bra uke! starter også dagen med gladsangen min, elsker den. er jeg trøtt og sliten en tidelig morgen skrur jeg på denne sangen og smilet er straks på plass :) 


mandag: skole, hjem, lese til prøve, slappe av
tirsdag: skole, hjem, lese til prøve, lese, lese, lese
onsdag: skole, prøve, hjem, trene, slappe av
torsdag: skole, gol, heidi, hjem, sove
fredag: null planer

blir som dere ser for det meste bare skole + et lite besøk denne uken. er deilig å fokusere litt på skole nå, da går alt mye fortere!



Hadde en relativt super dag med kjæresten igår, det var bra. vi slappet for det meste av, og gjorde ikke så veldig mye, men det var likevell veldig kos!

nå må jeg hoppe inn i en bukse og en genser, dra på meg sokker og skjerf og gå til bussen. legg merke til at jeg skriver gå og ikke løpe lenger. jeg løper nemlig ikke til bussen lenger, jeg går. og jeg rekker den hver gang enten det er med 4 minutter, 20 sekunder eller akkuratt på øyeblikket!