tirsdag 18. oktober 2011

FUCKD UP

RLE prøven tar sykisk livet av meg, og for hvert spørsmål som dukker opp ubesvart så eksploderer det på innsiden av meg. Og enkelte her i huset gjør ikke akuratt situasjonen med skolepresset noe bedre med småkommentarer og spydighet. it's killing me. 

Men jeg fant noe som hjalp meg. Det å snakke med din nærmeste om det, som for meg blir kjæresten. han er så bra. han er alltid her om det er noe. far away, but still so close. 
deretter puttet jeg en ørepropp i hvert øre, mellowhype med 67 -> play. det er hallvard som har fått med forelsket i denne sangen. ikke minst hele albumet, tror jeg elsker det. 

sovelisten på iphonen snurrer og går og øynene glir over alle de ukjente og forvirrende ordene i horisonter boken min, såre og slitne fingre skriver notater på linjene i boken og hjernen memoriserer sakte litt etter litt av stoffet. den vonde følelsen letter litt etter litt, men hjertet banker fortsatt fort i frykt om at motivasjonen skal slutte å blinke, og bare dra sin veg. nå som den var så godt på plass, alt var bra, jeg hadde kontroll og det som skulle bli gjort ble som regel gjort, ingen bekymringer, men så kolliderer en ting, og da kolliderer alt for meg. 

men jeg får fortsette å lese på notatene mine og prøve å gjøre det beste ut av det så jeg kan ha en deilig og rolig dag med kjæresten min i morgen. trenger ham. når jeg trenger ham, så kommer han. love