tirsdag 4. oktober 2011

HINTERTUX

Hintertux hittil har vært en blanding av godt og slitsomt.
godt som i at jeg er eneste jenten og slipper det "maset" der, slitsomt som
i at jeg har reist og fartet de 2 siste ukene uten stopp i min egen seng.

min tanke nå er at jeg egentlig bare vil ligge nede, i sengen, og sove.
sove i 24 timer. og gjenta dette to ganger. kjenner at det er det jeg kunne
trengt nå.

24 timer i min seng, med min kjære, bare meg og han. den følelsen.
desverre vil ikke dette skje før jeg har gjort unna all reisingen.
må bli ferdig nå, med hintertux, så er det jobb, kanskje marita, så er det bergen.
og så hallvard, så skal jeg kose meg med deg.

Har dårlig samvittighet for lite tid jeg har til deg. men jeg skylder meg selv
for at jeg ikke tar meg bedre tid til deg og forholdet vårt.

Idag er det biff til middag, og jeg skal faktisk si at jeg har gledet meg
siden magen rumlet for første gang idag. Jeg skal vise den hora at
jeg har kontroll. jeg har ikke spisevegringer, og jeg er ikke redd for å
bli feit. måtte du og tankene dine dø.