søndag 2. oktober 2011

magen er sulten, men alle tankene i hodet overdøver den følelsen. tankene som fyller et hode på denne måten gjør så vondt i seg selv. det er som om hun har tatt løpefart med hodet først i en murvegg. 

jeg kan sette meg inn i en situasjon, såpass kontroll har jeg. vil jeg at kroppen skal lide, så lar jeg den lide, mens jeg tenker på alle det 1000 andre tingene. vil jeg at kroppen skal ha det bra, mater jeg den, trener den og smiler litt ekstra når jeg fortjener det. men den ene tanken vil alltid være der. 







































du skal ikke spise mye
du skal ikke drikke annet en vann
du skal ikke kose deg
du skal ikke smile før du er vakker 
du er ikke vakker før du er perfekt 
du er ikke perfekt før du er usynlig 

du skal ikke tro du fortjener noe 
du skal ikke tro du er noe, for det er du ikke 
du skal ikke tro at livet ditt er bra 
du skal ikke ha en bra dag hver dag