torsdag 26. mai 2011

DEAD. BUT STILL ALIVE?

Er så forbanna död som det går ann å bli, men teoretisk så er jeg fortsatt i live. halveis hverfall.
driving me crazy.

plans for today:

  • shine rommet
  • se film, jackass the movie. jeg elsker når andre enn meg selv få vondt fysisk, så kanskje humöret stiger litt etter en runde med badass gutta. 
  • ta meningslöse bilder av meningslöse ting 
  • blogge mer
  • spille piano
  • holde meg ilive
  • fikse neglene, noe som jeg har gjort hver eneste dag i over en uke nå
  • finne ut hvordan jeg skal slippe unna med 4 dager skulk, uten at mamma får vite det
  • samle energi til i morgen 
  • se på teite programmer jeg klikker av tv 
  • spise salat med fetaost, kylling og advokado
- ser jeg har en del å gjöre, så får vell sette gang å se til helvette å väre litt effektiv. noe jeg da ikke er om dagen. eller aldri. bare når det kommer til å rydde rommet. da er jeg effektiv. 

kings of leon-on call