torsdag 26. mai 2011

espen vær stille

espen bråker. jeg klikker. vil ta mitt eget liv, men tar heller espen sitt. blir lettere for meg. da slipper jeg situasjonen hvor man sitter å sier til seg selv; "skal, skal ikke".
Skriveleif er innom, men rettet på det så dere ikke får inntrykk av at jeg er helt reetard.
nå skal jeg ikke bruke "viske ut knappen noe mer". skriveleifforlife. nytt i ord i ordboka. done

nettby er ikke lenger en side, når jeg fant ut det, var som om livet mitt gikk vekk. nettby var livet mitt.
bertabow vettu.

Jeg er på skolen, vi har mat og helse, det er kjedelig, skal hjem snart. jeg er glad idag, det regner.
Har knust kneskålen i bordkanten sånn ca 78 ganger nå. det er noe som ikke gjør meg glad.
Men igår lærte, en gutt, meg noe fornuftig. han sa jeg var for negativ og måtte starte å være litt positiv istedet og ikke være så sykt fml heletiden, og det er jeg, men sånn er det. jeg har lært meg nå sånn halvveis å snu det negative om til noe positivt nå.
Altså når jeg smeller kneskålen i bordkanten; gjør det at jeg blir sur og deprimert og har lyst til å drepe meg selv, men hvis jeg heller tenker at det er sykt morsomt for alle de som sitter å ser på så har jeg da automatisk snudd det om til noe positivt. på en måte. det var et dårlig eksempel, og alle dere dumme blogg lesere forstår vell ikke hva jeg mener i det hele tatt.

her kommer bildet forresten

fuck deg, deg, deg og deg. på tide å sette igang dagens økt med å være positiv. 
snakkes faktisk kanskje da :) <----smiley wtf