søndag 19. juni 2011

Falt ut av sengen i natt så humøret er da naturligvis ikke helt på topp. Fikk litt vondt i albuen selvfølgelig. 
Albuen gjør alltid vondt den, og er det området på kroppen som får gjennomgå hver eneste dag.

Idag er en trøtt dag, hele kroppen er trøtt. Senga roper på meg, but so do school...and my boyfriend. Valget er rett, jeg reiser til typen såklart. 

Mamma har handlet inn lomper til meg forresten. Men ikke speltlomper denne gangen, så da smiler jeg litt mindre. Jeg vet jeg vet, speltlomper er linnie sin greie, men smaksløkene mine sier det samme som hennes, for kjeftn min liker det også. 

Jeg fikk en melding for litt siden, og denne personen lurte da pa: "hvorfor går det ikke ann å kommentere på bloggen din? eller er det bare jeg som ikke ser hvor man gjør det? vil gjærne gi tilbakemeldinger vet du ;)" 

Mitt svar til det er: "det går ikke ann fordi jeg ikke bryr meg om  tilbakemeldinger fra de som i det heletatt leser det jeg skriver. Det er ikke noe å kommentere på, og dere burde ikke lese denne bloggen i det hele tatt. orker verken det positive eller negative når det gjelder kommentarer, og å lese noe andre mener om meg i det heletatt er noe jeg må lade meg opp for å gjøre hver gang, selvom jeg egentlig gir fullstendig faen i det. det er få personer som kan si noe til meg som jeg virkelig kan tenkte på å gidde å tenke på." 

Men nå tar jeg en runde med TETRISBATTLE, skal knuse alle japanerene som sitter der nede å gamer 24 timer i døgnet. de har jo sikkert ikke annet å gjøre på da, stakars mennesker som har hele landet sitt like nedtråkka som sandslottene mine fra da jeg var 2 år. når jeg tenker over det, faen ta alle dere drittunger for alle de sandslåttene dere ødela for meg i barndommen. nå er det min tur til å leke svært monster, løper rundt å ødelegge alle sandslått jeg ser for så å stå å le av drittungene som griner like inntenst som jeg engang gjorde. 

God sommer alle!!