tirsdag 21. juni 2011

#smoothie

Har ikke blogget fordi det ikke har vært noe spess å blogge om. 
Men nå har jeg laget smoothie, så da kunne jeg jo faktisk blogge om det. 

Det ligger mye historie bak denne smoothie´n, så nå skal dere få høre. 
Først fant jeg frem frosne bær og biola, men så viste det seg at bærene 
hadde alerede blitt tinet og der igjen blitt frosset ned så det var ikke lenger 
bær, men syltetøy. jordbær syltetøy. "æsj nasty" så pakket de vekk igjen
og døde fordi jeg ikke fant bær. men så åpnet jeg den øverste skuffen....
...Og der var det bær! Men jeg fant noe som var mer en dobbelt så 
spenende....
...En fisk! 
Greit ekkelt å bare ha en hel fisk, tulla rundt i en plastpose, liggende i 
fryseren.

Men over til smoothien, jeg fikk laget den etterhvert da.. etter litt lenge egentlig.
måtte jo såklart fikle med smoothie maskinen i en halvtime først. jævla smoothie maskin.