lørdag 2. juli 2011

Ting som irriterer meg

- Når man står ved busstoppet å venter så kommer det en annen: "har bussen gått??!!!"
* ja, den gikk isted, jeg står bare her for morroskyld jeg

- Eplekjekke karer som bruker solbriller inne for å se kul ut

- Når jeg har drit lyst på melk, men så har den gått ut på dato

- Når jeg setter alarmen på slumre for mange ganger, og ender opp med å forsove meg

- Folk som kjører i 75 i 80 sona

- Bobiler, traktorer og lastebiler som stopper trafikken

- tregt internett

- NSB

- "du har skiftet antrekk 5 ganger ihåp om å finne noe å smud å ha på deg. rett før du går ut døren så griser du deg til"

- Hver gang lyset på mobilen min blinker, har jeg som regel fått en spennende melding, men hendet at det er tv2 PLING, som oppdaterer meg på fotballkamper, noe jeg driter så jævelig langt i.
Og de nekter å stoppe å sende meg meldinger.

- Folk som ikke tar telefonen +++++

- Folk som lager unødvendig dårlig stemning

- Når man kunne stått opp 2 minutter før man gjorde, men ender opp med å se rompa på skolebussen gli forbi

- Når små unger sier imot når jeg vet at det er jeg som har rett

- Når jeg har ferien planlagt og regnværet vasker bort alle planene

- Folk som spør "hva skjer" to ganger innen det har gått et minutt

- Mennesker som snakker en dialekt de absolutt ikke kan. da kan de bare la være

- "det var en fin genser" og svaret jeg får er "synes du?"
* Nei, jeg sa det bare for morroskyld

- Jenter som tror det er kjæreste med Justin Bieber og elsker han over hele sitt hjerte
* wake up

- Gutter som ser bra ut men oppfører seg som en kladdbæsj

- Folk som ødelegger for meg

- Mandager

- Damer som ser så bra ut at man vil skrive ut et bilde av trynet dems og teipe det fast på sitt eget