tirsdag 20. september 2011

Kjærlighet på pinne?

Hvor mange dårlige dager skal en uke ha før det blir en dårlig uke?
Håper på litt mer energi og overskudd i morgen i og med at jeg skal
hoppe høyde, konkurranse. OG treffe kjæresten, noe jeg absolutt ikke
har tid til, men tar meg tid likevell.

når jeg tenker meg godt om, så har jeg i utgangspunktet ikke tid til
det man kaller kjæreste i det heletatt. hvertfall ikke dette siste året.
er så sinnsykt mye skole som jeg må fokusere 100 på.
Det er ikke det at kjæresten tar mye tid. men han tar en stor del av tankene
som burde være fokusert på skolen.

Men avslutter jeg noe som er så bra som dette forholdet hadde det aldri
gjort det et mg bedre. da sitter jeg igjen med tanker da og. dobbelt så mange.
og neinei. det er absolutt ikke noe jeg tenker på å gjøre bare
fordi jeg egentlig ikke har tid til han. for jeg vet at uansett hvor lite
tid vi har til hverandre er vi alltid der. og kan alltid starte opp hvor vi avsluttet
sist. det som er så deilig med min. han er best.